Udmeldelse

Skal du skifte klub eller er du færdig med at spille fodbold?

Ved klubskifte er det ikke nødvendigt at udmelde sig af BBB, her skal du blot kontakte den nye klub og indmelde dig så går det hele af sig selv.

Ønsker du ikke længere at spille fodbold i BBB men forsat gerne vil være medlem og støtte klubben som passivt medlem så skal du rette henvendelse til medlemsservice for at bede om at få dit medlemsskab rettet.

Ønsker du ikke længere at spille fodbold eller skal du holde en længere pause og derfor ønsker udmeldelse skal du benytte linket herunder, du skal benyttet dit DBU-Login, hvis du ikke kan huske din kode, kan du trykke på glemt kode, og bestille en ny til den mail du er oprettet med.

UDMELDELSE TRYK HER